Projekty realizujemy w oparciu o trzy wyodrębnione obszary kompetencji:
interaktywny, wizerunkowy oraz technologiczny. Taka struktura stanowi podstawę do kompleksowej obsługi klientów
w zakresie komunikacji zintegrowanej.
Jeśli nie wiesz dokąd płyniesz, żaden wiatr nie jest dla Ciebie dobry. Pomagamy organizacjom opracować skuteczne założenia komunikacji ich marki z grupą docelową. Działania w zakresie strategii obejmują doradztwo i konsulting realizowany przez doświadczonych konsultantów.
Mówisz „volvo” myślisz „bezpieczny”. Pomagamy naszym klientom w zbudowaniu perswazyjnego wizerunku ich marki. Działania w zakresie brandingu obejmują m.in. kreację nazewniczą, identyfikację wizualną spójny przekaz wszystkich materiałów reklamowych i promocyjnych.
W erze tabletów i smarftonów, niejeden Twój klient nadal potrzebuje „dotknąć” produktu w katalogu czy folderze reklamowym. Starannie przygotowane pod względem graficznym, wydrukowane na doskonałej jakości papierze materiały, budują spójny przekaz marki.
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Serwisy internetowe są tak podstawowym narzędziem w działalności organizacji jak rachunek bankowy. Realizujemy serwisy korporacyjne, produktowe, portale internetowe. Każda realizacja poparta jest analizą, prototypowaniem oraz indywidualną kreacją, a wydajne technologie wspierają użyteczność i dostępność.
Rozwiązania informatyczne usprawniają procesy biznesowe w organizacjach. Tworzymy systemy komunikacji intra i ekstranetowej jak również złożone aplikacje rozwiązujące konkretne problemy. Indywidualnie projektowane mają przewagę nad gotowymi, implementowanymi na potrzeby projektu wdrożeniami.
Marka bez promocji jest znana tylko właścicielom. Realizujemy kampanie promocyjne w Internecie w zakresie marketingu wyszukiwarkowego (SEO, SEM), kampanie w mediach społecznościowych. We współpracy z naszymi partnerami realizujemy również kampanie public relations.
© Promoship Agencja Komunikacji Zintegrowanej 2005-2014. Zamieszczone logotypy należą do ich właścicieli, a ich prezentacja ma charakter informacyjny.